Motanul și caracatița

Învăluit în realitate

Uitându-mă la eternitate

Cauză și eventualitate

Oare asta îmi dă poziția

de divinitate?

 

Din a mea minte

Am dat naștere

unor cuvinte

Materializate într-o masă

de tentacule

Din ale mele mustăți

s-au scurs doi ochi

Pătrunzători de întuneric

Eu am blană,

ea are ventuze,

și pe cap o piramidă.

Are o foame direct proporțională cu

îndestularea mea.

S-a înfășurat pe corpul meu

ciocul dă să mă mănânce

iar eu îmi revărs eternitatea

ca un liber arbitru.

 

Lasă un răspuns

