Prima carte

După o aventură de un an și ceva, am reușit și eu în sfârșit să-mi public cartea. Ca e-book. În engleză. Un pic demoralizant. Dar e un vis devenit semi-realitate, pentru moment.
Costă 1.99 USD. N-o cumpăra pentru că suntem prieteni. Ia-o dacă vrei să citești ceva. Ia-o dacă-ți place umorul ușor dezaxat și negru. Ia-o dacă îți place cât de cât SF-ul light. Ia-o dacă … în fine, ai înțeles ce vreau să zic. Poți chiar să dai și un Share, pentru că tot eu mă ocup și de marketing.

 

https://www.smashwords.com/books/view/366154

Lasă un răspuns

