Studiu de durere (short story)

Toată lumea zâmbește. Și bagă în ei din diferite direcții. Cartofi copți, varză, sos de tomate, porc, pui. Și în același timp, vorbesc despre tot felul de subiecte mundane. Da, da, în monarhie era mai bine! Ba nu, comunismul deține răspunsul suprem la orânduirea oamenilor! Bleah! Datoriile de stat ne îngroapă puțin câte puțin, seceta amenință culturile de grâu, nu știu ce vedetă și-a mărit țâțele ieri. Bla, bla, ce oameni idioți. Familia mea. Toți strânși în jurul mesei, ca în fiecare duminică. Nu le-a ajuns bârfa de la biserică? Iar mă apucă stomacul de la atâta mâncare. Îi întâlnesc ochii. E și EA aici, n-am uitat. Zâmbește puțin, și ea e la fel de plictisită de scena asta ca și mine. Așteptăm cuminți sfârșitul, când putem să ne retragem în sanctuarul camerei mele. Avem de studiat.

Mama povestește ceva din Biblie. Ceva legat de sex pre marital și perversiuni. Ciulesc urechea, pare interesant. Pomenește despre Gomora. „Ah, mamă. Am fost acolo, am gustat din ea.” Dacă i-aș zice că fiecare om are în anus un punct G, ce ar spune? Cred că ar vomita. Îmi pun mâna la gură și râd înfundat. EA mă vede; oare se gândește și ea la același lucru? Maică-mea nu-și ridică privirea din farfurie când vorbește de lucrurile astea. Câtă frustrare  Taică-miu râde și se uită la ea. N-ai nici o șansă, bătrâne, menopauza e acolo de câțiva ani. Bunică-mea se uită mirată la toți; nu știe ce e aia sodomizare. „Mamaie, acum câțiva ani, o fătucă mi-a băgat un deget în fund în timp ce mă masturba. Când mi-am dat drumul, a fost mai extraordinar decât orice.” Cel puțin așa credeam atunci. A trecut ceva timp, acum am alte metode.

Mama strânge farfuriile, în timp ce sora mea aduce înghețata. Desertul în familie, mai amar decât ei. Copilul ei, de vreo 9 anișori, țipă că vrea și el o gură de înghețată. Bunică-mea îi spune că n-are voie, că se îmbolnăvește. „Stai liniștit puștiule, o să te faci mare și o să scapi de ei și atunci o să mănânci câtă înghețată vrei.” Eu așa fac. Încă un an și am dispărut. EA se uită la mine în timp ce linge de pe linguriță ceva roz. E de căpșuni, preferata ei. Aș țipa la ea să o arunce pe mine și s-o ia cu limba pe toată. Doar că sunt îmbrăcat, ar fi inutil să irosească atâta salivă pe haine.

Nu-mi place să înfulec înghețata ca pe ciorbă, dar situația o cere. Am o erecție dură, atât de dură încât doare. O simte? O vede? EA nu se grăbește, știe că poate să se scuze oricând. Părinții mei or să zică „O, dar desigur, draga mea, nu e nici o pagubă; mănânci cât poți”. Dacă aș zice eu așa ceva mi-aș lua un castron în cap. Fute-m-aș, mi-a înghețat limba. Un inconvenient minor, mai repede, mai repede. Simt cum îmi crapă boxeri în mine. Mai repede! Mama și buni încep să țipe la mine. „Ah, nu, o să faci roșu în gât”. Aia nu e un căcat de boală, femeilor! Tăceți din gură, trebuie să dau piept cu durerea! Vreau să mă slobozesc cât mai dureros! Nu înțelegeți cât de importantă e supapa asta? Tata râde în hohote și se uită mândru la mine. Fiul său mănâncă ca un bărbat. Pe mine mă dezgustă. „Întoarce capul, porc slinos!”

În sfârșit! Suntem în cameră, pe afară se aude forfotă, dar nu-mi mai pasă. EA dansează lasciv pe o melodie imaginară; își mișcă șoldurile molcom, sus – jos, stânga – dreapta. Deși nu am putere în brațe, îi rup fusta dintr-o singură mișcare. Nici nu se oprește, își continuă asaltul asupra simțurilor mele. Mă pun în genunchi și o mușc adânc de o coapsă. Acum e acum. Mă apucă de păr și trage cu sălbăticie. E o coridă și eu sunt taurul. „Haide, omoară-mă pentru audiență!”  Icnesc ușor; să nu audă și restul familiei. Se apleacă spre geantă și scoate un căluș cu bilă. O bilă roșie. Îi simt gustul de cauciuc în gură. Mă ia de păr și mă aruncă pe pat. Copilul ăla țipă iar. EA își bagă ghearele în mine și eu țip înfundat. La dracu cu călușul meu imaginar. Țip cu toată ființa. Îmi scoate cureaua și mi-o pune pe gât. Mă strangulează, și nu în joacă. Îmi simt cunoștința cum cade. De plăcere, îmi încordez pula la maxim. EA dă drumul strânsorii și-mi scoate membrul prin prohap. Începe să mă sugă cu pasiune. Sunt asaltat din toate părțile. Asfixiere, felație. Ah, acum m-a și mușcat. O apuc de fund și o învârt. Îi dau chiloții la o parte și mă holbez la pizda ei. Mmmm, labia aia arată gustos.

Jaț! Jaț! Ah, dulce durere. Suntem la jocul nostru imaginar preferat. N-am crezut că vom face asta prea curând, facem prea multă gălăgie. Oare cât va ține până vor încerca să intre în cameră? E blocată cu scaunul totuși, dar ce nebunie va ieși după. Parcă e mai incitant așa. Jaț! Stau în picioare, sprijinit de pervaz cu mâinile  în timp ce EA mă biciuiește cu cureaua. Cred că deja am urme însângerate pe spate și pe fund. Grohăi ca un animal pe moarte și e bine. Cineva tocmai a încercat ușa? Parcă am o ceața peste urechi și ochi. Se aud țipete? EA simte că se apropie. Mă întoarce și începe să sugă cu spor.Îmi tremură picioarele de la durere și de la plăcere. Care-i una și care-i alta? Ah, cui pula mea îi mai pasă? Râuri de salivă curg alene pe sânii ei. Îmi mișc și eu trupul să mă duc mai adânc. Nu vomita, nu vomita, nu vomita …

Gâfâie zgomot pe podea. Cu fața în jos, eu în spatele ei, agitat. Cineva tot împinge ușa și nu știu cât o să mai reziste. Trebuie să termin. „La dracu cu tot!” O pleznesc pe fund și îi las o urmă de palmă. „Țipă! Țipă din toată inima și la dracu cu ăștia!” Și asta face; cred că aude tot blocul. Să se sperie, să alerge ca curcile în jur, să se simtă indignați. „La dracu cu toți!” Un picior de la scaun se rupe sub presiune, e doar din lemn. Scaunul zboară îndărăt și ușa se deschide larg. În același timp, eu o scot și-mi dau drumul țipând pe spatele ei.

Suntem dezbrăcați amândoi; eu cu pula încă în erecție și udă, cu un căluș la gură și cu urme de degete însângerate pe piept; EA cu spatele plin de spermă groasă, cu părul ud de la transpirație și gâfâind greu, dar cu un zâmbet larg. Toată familia la ușa. Îngroziți, speriați, făcându-și cruce. Tata zâmbea pe ascuns: același porc slinos. Îmi scot călușul încet pentru că-mi tremura mâna. Îmi ud buzele cu limba și întreb:

–          Mai e înghețată?

Lasă un răspuns

