Eșecuri

Astăzi am dat-o iar în bară. Sau mai degrabă azi am aflat asta. Nu e nici o surpriză. Nici o revelație. Nu e prima și nici ultima dată. Nici măcar nu e cel mai mare eșec al meu, e doar ultimul de pe listă. E o listă destul de lungă. Dar cu fiecare eșec care se ivește apar amintirile legate de restul. Vine furia asupra propriei mele persoane. Se adună dezamăgirile, ale mele și ale celorlalți. Se disipează iluziile cu care m-am hrănit până acum, pentru că asta fac cel mai bine. Apar imediat și îndoielile. Apare căldura abisului.

Mi-ar fi ușor acum să fiu optimist, să-mi zic că e doar un sughiț în drum, dar nu mă pot minți. Cel puțin nu la subiectul ăsta. Nu pot să sper la o zi mai bună pentru că ziua aia nu a mai venit de ceva timp. Rămâne doar lupta, războiul pe care-l port doar cu mine însumi. Eu câștig, eu pierd. Eu mă zbat, eu obosesc. Ce lume solitară sunt.

Aș putea să țip, aș putea să plâng, aș putea să sparg ceva sau să dau cu pumnii în pereți întrebând De ce?! . Îmi voi păstra tăcerea, pentru că ar fi redundant să consum energie așa. În capul meu am făcut deja asta, mi-am rănit corzile vocale, mă ustură ochii, am sânge pe mâini. Dar masca rămâne, oricât de mult am tras de ea în ultimul timp. Ține haosul din mine departe de ordinea voastră. Da, sunt un egoist.

Și încă o piesă din mine dispare, absorbită de eternitatea aia care mă cheamă la ea cu o ardoare infinită. Non-locul ăla unde mă duc în vacanțe de descoperire. Locul pe care-l numesc acasă, deși mi-e dor de un loc care nu există.

Mă afund …

Lasă un răspuns

