Colecție de poezii 3

am 25 de ierni
cu sau fără zăpadă,
mai am, multe sticle de
bere terminate,
câteva perechi de ochi
care m-au ferecat
dar, în schimb, n-am
asigurare de sănătate
sau de viață
pensie suplimentară
o slujbă
sau chiar vechime.
le-am dat pe toate
pentru un drum
parcurs în picioarele goale
și o moarte într-un șanț
cu un zâmbet stricat.

 

––––––––––––––––––

 

stau la masa asta și
mă uit paranoic împrejur
dincolo un cuplu vorbește de
mașini decapotabile
acolo, două fete se trag de păr
pentru un ruj,
în spate, un întreg grup
povestesc ce au făcut
ieri
și în fața mea, un perete zâmbitor
alb, fără vină
și trag din sticla asta
o dușcă din plictiseala voastră
dar e amară
la fel ca viețile voastre.

Lasă un răspuns

