Scene de podea (scenariu)

FADE IN

 

INT. O PODEA – ZIUA

 

Două personaje, de sex feminin, una stând jos și alta în picioare. Amândouă reprezintă bucăți de scrum venite dintr-o țigară.

Locație: o podea obișnuită, gresie verde.

 

Bmică

Nu! Nu accept așa ceva.

Bmare

Dar trebuie, surioară dragă. Toată lumea se uită la noi. Trebuie să rostești cuvintele sfinte și să te mântuiești.

Bmică

Nu, refuz așa ceva! Sunteți niște netoți.

Bmare

Ei, hai, câteodată mă gândesc că ai fost creată doar pentru a împrăștia injurii.

Bmică

N-am fost creată, am fost făcută.

Bmare

Asta-i doar diferență de semantică, surioară dragă.

Bmică

Doar? E o diferență de la masă la podea. (strâmbându-se) Surioară dragă!

Bmare

Poți să mă iei peste picior cât vrei, cu toate că mă doare. Dar trebuie să te rogi!

Bmică

Nu, nu mă voi închina niciodată Sfintei Scrumiere. Este absurd și foarte, foarte irațional. (luă o gură imensă de aer)

Bmare

Dar soră, de acolo venim. Acolo am fost create prin focul sfânt și aduse pe această podea lumească pentru a fi reintegrate în absolut la întoarcere țigaretei superioare.

Bmică

A luat-o razna! (ca pentru sine) Ce face scrumiera aia sfântă? Sau focul? De ce nu înțelegi că țigara nu se va întoarce? Am fost aruncate, de către acel cineva care ne-a creat și trebuie să acceptăm asta.

Bmare

Blasfemie! Cum poți zice asta? Scrum din scrumul meu! N-ai absolut nicio dovadă și totuși vorbești ca să te afli în treabă. Toți de pe podeaua asta vorbesc despre tine, cea care nu crede în Sfânta Treime. Mă faci de rușine. (aproape plângând)

Bmică

Nu-mi pasă. Nu voi crede niciodată fără dovezi și nu mă interesează părerile altora. (punându-și mâinile în piept)

Bmare

Dar … (se uită în jur) Ce se aude? Ce-i vuietul ăla infernal? (pune mâna la urechi)

Bmică

Ha! Vine aspiratorul. Acum vedem cine are dreptate și cine nu!

FADE OUT

Lasă un răspuns

