Păpuși asexuate

Se învârte lumea sau mă învârt eu? Se învârte lumea și mă învârt și eu. Ah, cineva mă oprește, dar lumea tot se învârte. Am senzația aia ciudată că o să vomit. Ups, nu e senzație. După câteva momente, împing cu putere ușa de la baie și-mi vărs tot stomacul în toaleta … roz. Ultima oară când mă duc la ziua unei tipe. Totul parcă e o casă Barbie. Foarte, foarte scumpă. Mă și văd ca un Ken fără organe sexuale lingând o păpușă Barbie între picioarele alea lungi, plastice, și …. și atât. Oare cum se împerechează Barbie și Ken? Mă cutremur doar când mă gândesc la două păpuși făcând sex. Nu ia foc penisul lui Ken? Din ce e făcută sperma lui? Oare creatorul păpușilor s-a gândit că va exista un sociopat care își va pune întrebările astea? Stând într-o toaletă roz? Pentru numele lui Buddha, sper să vă ardă casa!

Oglinda asta are formă de ponei sau WHAT THE FUCK!? La dracu, o iau razna. Opa, ce am aici? O pastilă. Are un…WY pe el. Ce mama naibii era WY? Nu contează. Exact de asta aveam nevoie, pun pariu că văd porcării de ponei și păpuși Barbie făcând sex din cauza oboselii. Și sticlelor de gin, dar mai mult oboseala. 90% pun pariu. Sunt sigur. Gata, puțină apă și s-a dus. Brusc și inevitabil, oglinda pur și simplu a început să se topească și să se scurgă pe perete. Poneiul reflectorizant, mai kitsch decât perdeaua răpirii din Serai, a ajuns o masă amorfă de …. ceva. Semăna cu budinca care o făcea prietena mea din copilărie. Asta până când mi-a smuls inocența, dezvirginându-mă la vârsta de 11 ani. Păpușa asta seamănă cu ea; picioare până în cer, roz ca un flamingo, blondă platinată și o față de plastic. Dacă mă gândesc mai bine, nu păpușa seamănă, sunt sigur ca tipa a fost inspirație pentru creatorul păpușii. Poate l-a torturat și pe el psihic și asta e răzbunarea lui. Un idol pentru zeița plasticului, să facă voodoo toți îngerii decăzuți din cauza micilor demoni cu fețe de plastelină și un semn pentru toate inocențele furate și distruse. Un semn că noi trăim de fapt, pe când ei sunt doar carcase cu forme umane conduse de o programare predefinită. Ei sunt sclavii, noi suntem fantomele.

4 Responses to Păpuși asexuate

  1. greenpsyche says:

    „Life (sex) in plastic, it’s fantastic”

  2. JyMY says:

    esti nebun:))))

  3. Jimmy says:

    Ma duci cu gandul la clipul Black Hole Sun. E evident de ce.

Lasă un răspuns

