Fără tine

Fără tine, nici măcar Cola asta nu are gust. Mai bine beau rugină. Fără tine, nici măcar nu am simțit când m-am tăiat cu cuțitul de pâine. Mai bine îmi tăiam o mână. Fără tine, mă simt mai singur decât înainte. Mai bine mă pun într-un seif și mă îngrop. Fără tine, văd numai gri oriunde m-aș duce. Mai bine îmi scot ochii. Fără tine, ploaia nu aduce nici o schimbare. Mai bine stau sub duș. Fără tine, parcă nu pot să respir. Mai bine îmi scuip plămânii. Fără tine, simt că sar din realitate în realitate. Mai bine fumez niște iarbă. Fără tine, nu pot sa dorm. Mai bine stau treaz. Fără tine, am mai mulți bani. Mai bine le dau la toți foc.

Căcat, iar am rămas fără țigări.

5 Responses to Fără tine

  1. greenpsyche says:

    ce face dragostea pentru tigari…

  2. burghi. says:

    tare. da’ acu’ de ce te lasi? 😀

Lasă un răspuns

