M-am săturat!

Da, m-am săturat. M-am săturat de oameni, de nevoia voastră de a simții ceva, orice, de impresiile voastre că oricine poate intra în clasificările voastre stupide, m-am săturat de religiile voastre, m-am săturat de războaiele voastre, de lipsa voastră de creativitate și viziune. M-am săturat de toată specia voastră nemernică și plină de defecte.M-am săturat de copii voștri idioți și de educația voastră care omoară orice spirit liber. Când o să realizați că nu sunteți importanți, că în câteva sute de ani nu veți mai exista? După ce toată lumea voastră va arde din temelii? Când o să aflați că nu există nici un Dumnezeu și tot cerul o să vă cadă în cap?

Să vă fie țărână ușoară, oameni nemernici.

14 Responses to M-am săturat!

  1. burghi. says:

    deci eu zic asa: luam adn de la vaci, si ne facem vaci. ca si eu m’am saturat de ei.

  2. greenpsyche says:

    ;))

  3. strelnikoff says:

    nush dc te deranjeaza atributele alea care [in realitate] sunt pozitive, sau neutre

    world is meaningless so we created false meanings, out of boredom. thats cute like a fairytale

  4. strelnikoff says:

    in realitate = de fapt = pe bune, etc

  5. strelnikoff says:

    in contextu asta, da.

    revenind, ideea era ca „argumentele” alea pot fi utilizate la fel de bine pt a justifica o atitudine opusa [de ex hedonista] its called „postnihilism” or smth

  6. strelnikoff says:

    tot postu tau

    Când o să realizați că nu sunteți importanți, că în câteva sute de ani nu veți mai exista.. etc

  7. strelnikov says:

    d’accord. dar ce vreau sa zic e ca acest pct de vedere „biologic” poa sa sprijine orice comportament, poa sa justifice orice fel de reactie. de ex poti sa te decizi sa enjoy life – TOCMAI pt ca e scurta & idioata.

    anyway.

Lasă un răspuns

