Ziua 2: Pișoar sau pahar?

Bleah, vodka asta are gust de rugină. Halal bar. Măcar dacă eram și eu fumat, ca puștii ăștia care-și dau limbi lângă mine. Nu m-ar deranja, dar de la toate piersurile de pe ei zici că sunt într-o fabrică de Dacii. Asamblate manual. Du-vă-n scârmâz de hipstări. Oare sunt singurul care poartă o cămașă în latrina asta? Ah nu, uite pe cineva cu un sacou, sport și negru, eleganță domne. Căcat, eu și gura mea proastă, tipul/tipa are fular. Whhaaaat?! Mă întorc la vodka mea de căcat, înainte sa borăsc. Unde se duce lumea asta, când ajungi să porți fular oriunde? Ah ce bine, mă taie și pișarea.

Ajung frumos în baie, mirosuri suspecte de spermă și dracu știe ce altceva. Nici nu vreau să știu sincer. Toate trei toaletele ocupate. Well fuck. Hai la pișoar, ca bărbații. Mă pun eu pe treabă, termin și încerc să trag apa. Nu merge. Ce-i de făcut? Repar țeava? E vreun mecanism secret pe care creierul meu minuscul nu l-a sesizat? Pff de unde, nu trebuie să tragi apa, sunt cuburi de gheață înăuntru. Perplexitate maximă. Mă dezmeticesc, mă spăl pe mâini și mă pun în cur la bar iar. Cer niște gheață la barman. Ca să vezi, nu au. Le-au folosit la pișoare.

17 Responses to Ziua 2: Pișoar sau pahar?

  1. greenpsyche says:

    Era esarfa sau lavaliera :P. Era mov? ;))

  2. gigel putza de hipopotam says:

    ….narator sec..:)))

  3. sandybell says:

    ce treaba are vodca cu esarfa, si sacoul cu gheatza…mda:) mai bine povesteai ca are barmanitza tzatze imense si era beton:)))

  4. jimyRupeBikinii says:

    :))) aa si vroiam sa ii ceri niste lapte la barmanita…naspa cu barmanul..nasol rau:)))imi pare rau pt tine:))

  5. jimyRupeBikinii says:

    CE TZATZE IMENSE ARE GREENSPIKE AIA:)))))))

  6. jimyRupeBikinii says:

    e frumos sa joci bambilici cu ele:)))))))

  7. greenpsyche says:

    Hai sa ne axam strict pe comentarea acestei istorisiri si sa lasam la o parte marimea sutienului meu. 😀

  8. greenpsyche says:

    Are legatura vodka cu esarfa: imaginea esarfei in jurul gatului respectivului creeaza senzatia de sugrumare a celui ce a consumat vodka in exces 😉 precum si neadecvarea fularului/esarfei la tinuta respectivului intregeste peisajul chiar patetic as putea spune, peisaj pe care probabil il gasim in 7 din 10 baruri.

  9. jimyRupeBikinii says:

    greenpsyche imi dai si mie o poza cu tine?:) sa vad daca nu m-am indragostit:)

  10. jimyRupeBikinii says:

    :))stai ma ca vorbesc si eu cu fata…ce faci?strici conversatia:)))):P

  11. greenpsyche says:

    =))

Lasă un răspuns

