Ziua 1: două roșcate nu echivalează cu o sticlă de gin

Sfinți inorogi și căcat de mangustă, îmi bubuie capul. Stomacul e ca un coș de gunoi carea vrea să se deverseze pe covorul ăsta oribil. Cine pula mea mi l-a dat cadou? Oribil. Fuck, și ce-i cu gustul ăsta din gură? Sunt foarte sigur că n-am lins vreun clitoris azi noapte. Ah, experiența mea de 10 ani în băut mă trage de smocul de păr de la spate, și-mi țipă în ureche: BOULE, ai băut gin. Bleah, ce nașpa. Intru în baie să mă spăl pe dinți. Ghinion, periuța de dinți e dispărută. Oare am avut vreodată periuță? Ah, apă de gură. Atenție, a nu se înghiții; Conține alcool.

După ce am tras jumătate de sticlă, am început să-mi fac mâncare. Două pâini prăjite la microunde, mirosind vag a mucegai, plus jumătate de grapefruit cu o tonă de zahăr. Trebuie să am vitamine în mine, doar sunt ocupat toată ziua. Chicotesc ușor, dar nu prea lung și nu prea tare, că o să cred că-s schizofrenic. Ginul întotdeauna îmi provoacă o durere de cap, așa că iau un pumn de aspirine. Dat pe gât cu o bere de azi noapte. Apropo, ce mama naibii am făcut aseară? Ia să vedem. Parcă eram în barul de peste stradă, cu un pahar de vodkă. Ah, și era și o roșcată. Vai de curu meu, ce bună era. Avea un sutien roșu, foarte scump probabil. Pfoa, nu e ăla de pe canapea? What the fuck? Două sutiene? Nu mai beau gin ever! Nu de alta, dar să nu-ți amintești că ai făcut sex cu două….roșcate. Ce-i cu brațul ăla atârnând de pe canapea? Ups, alea două roșcate, știți voi, alea de aseară, sunt pe canapea, goale. Ar trebui să mă întreb de ce ele sunt pe canapea și eu eram în pat? Neah, sunt sigur că există o explicație plauzibilă, incluzând și threesome, normal. Una dintre ele își ridică capul cu o față, care uimitor, era la fel de mișto ca și aseară. Întreabă:

– Mai e gin?

Pula.

3 Responses to Ziua 1: două roșcate nu echivalează cu o sticlă de gin

  1. greenpsyche says:

    uh … kinky :->

  2. matei says:

    🙂 la numele site ului puteai sa pui – redirectionat catre http://www.fanteziiobscenecuroscate.ro :))) sau http://www.pulameahaisailadormpemotanascuofantezie.ro :))))

Lasă un răspuns

