Fuck me sideways

Da, mă urăsc din toată inima. Nu știu despre ce să scriu. Oricum degeaba o fac, nimeni nu citește, nimănui nu-i pasă dacă scriu despre femei, dacă pur și simplu scriu pulă pe jumătate de monitor. Dar mă așteptam la asta. Cine mai are timp în viața asta mereu pe fugă să citească blogul ăsta minuscul? Cine își mai permite să își formeze o opinie legată de nu știu ce eveniment care probabil nu le va afecta vreodată viața? Stați cuminți  în zidurilor voastre de cristal, beliți ochii cu atenție și creierul gol nu trebuie să se încingă prea mult. Cine ar vrea să gândească prea mult? Puteți să vă duceți viața asta searbădă și fără să aveți un gând original în craniul ăla minuscul. Ignoranța e o binecuvântare, și toți sunteți toți fericiți.

Să-mi bag pula dacă înțeleg de ce m-am lăsat de băut. De la un gin tonic pe zi măcar, am ajuns la o tonă de suc pe zi și 2 pachete de țigări. Am nevoie de alcool. M-am săturat să vă văd mutrele alea tocite toată ziua fără pic de alcool în sânge. Cui îi pasă de ficat? Trebuie să fim fericiți, vreau să mă simt bine.

M-am săturat și de femei, inabordabile, cu curu beton, cu sânii belicoși, grase, urâte, cu păr lung, cu păr scurt, toate obligându-mă să mă îndrăgostesc de fiecare, fie pentru câteva minute. Vă iubesc pe toate, fără frumusețea voastră, lumea ar fi doar un maldăr de căcat aburind.

Și îmi iubesc viața, sa fiu al naibii. Și urăsc ce o să devină, să fiu în rând cu lumea, cu facultăți, slujbe și familie. Nu vreau asta. Working sucks ass. Nu vreau o singură femeie toată viața, nu vreau să-mi cresc copii în lumea asta. Și mai urăsc și societatea asta bazată pe valori superficiale. Și ce dacă nu sunt Brad Pitt? Mă doare-n cur. Sunt urât, nu-ți place nu te uita, dă-te-n căcat. Și ce dacă nu am tot corpul format din mușchi? Fut mai bine decăt tine, și ce simt eu o să fie întotdeauna mai profund decât IQ-ul tău de moluscă. Da, sunt un hedonist, dar e o calitate, nu defect. Înțeleg natura plăcerii umane. Că e vorba de o partidă de sex sălbatic, o căcare divină, sau o amărâtă de țigare pe care o fumez acum. (Aaaaaa…orgasm mental)

Știți că vă iubesc, nu? Dar și vă urăsc.

10 Responses to Fuck me sideways

  1. burghi says:

    stai, ma, ca te citesc eu. da’ mi.e lene sa si comentez…

  2. greenpsyche says:

    Dude! Like this rau de tot!
    Si referitor la comment-uri, am vrut sa iti las la post-ul anterior, fuck, dar aveam atat de multe de zis si imi era ca o sa ma creada nebuna lumea care iti viziteaza blog-ul si mi-ar fi placut sa iti expun la o bere/tigare/un suc „teoria” mea vis-a-vis de respectiva postare.
    So … uite, acum o sa vezi cu adevarat cati iti acceseaza blog-ul si probabil o sa renunti la ideea ca nimeni nu te citeste.

  3. Anne says:

    Si eu te urasc!
    Si sa stii ca te citesc!
    Ce bine ca ai pomenit de cacare. Eu m-am cacat aseara.

  4. krypteria says:

    „Ne iubesti?” De ce? 🙂

  5. krypteria says:

    Pentru ca majoritatea suntem misogini, invidiosi, cu un suflet rau si rece, capabili de orice, chiar si de a omori un prieten pentru „o bucata” de somitate.

  6. krypteria says:

    Dar cateodata n-ai senzatia ca, „comportamentul” asta „exagereaza”?

  7. krypteria says:

    Sau poate ca nu. 🙂

Lasă un răspuns

