Iisus pe Facebook

Eram în tren, mă jucam pe telefon şi ghici cine se aşează în faţa mea? Hristos! Mă gândesc eu cum să mă bag în seamă fără să par un credincios disperat.. Şi-mi vine-n minte numele lui mic – Iisus!

Îl caut pe Facebook, îi recunosc poza, îi umblu pe profil pe-acolo şi văd că-i place… ghici ce, frate? Să mintă.

Ce fac? Şoptesc “Bă ce-ar merge de-o predică acum!”, da’ fix cât să m-audă. Bă şi scoate Biblia fratee, o deschide la Apocalipsa, și începe să citească. După aia îşi dă seama că de fapt e doar o carte şi sunt scrise numai minciuni așa că o închide la loc, ne-mprietenim şi pe Facebook. Foarte tare, frate!

7 Responses to Iisus pe Facebook

  1. krypteria says:

    Şi puţin narcisist, ai uitat să precizezi. 🙂

  2. krypteria says:

    E bine că recunoşti. Puţine persoane o fac. 🙂

  3. burghi. says:

    e tare asta, bre. a ras aproape juma de clasa la ea. :)) ma rog, nu chiar jumate. ideea era ca mi.a placut.:D :mrgreen:

  4. burghi. says:

    no, hai sa nu exageram :))

Lasă un răspuns

