Sindromul „How the fuck did I get here?”

Ha! Am ajuns medic all of the sudden. Dar nu un medic obișnuit. Medicul depune un jurământ cum ca va ajuta orice om obiectiv, eu am jurat ca voi cauza panica oriunde ma voi duce. I R an evil docter. Săptămâna asta a fost mai infecta decat restul de săptămâni infecte. De ce? Cam totul a început de luni, așa cum toate lucrurile idioate încep lunea. M-am trezit foarte devreme, like 12 PM, și aveam nervi. Nu e ceva foarte rar să mă trezesc cu nervi, dar se anunță o zi căcăcioasă. Poate că abilitatea mea de preștient știe că toți factorii căcăcioși vor converge asupra zilei mele aducând mirosul fecalelor ce eliberează gaz metan și sufocându-mă până mă întorc la culcare a doua zi la 7 am. Ce nu vedeam eu în râul timpului era că săptămâna va fi de cacao și eu îmi voi expune frustrarea aici pe blogul ăsta de căcat spre speranța mea că și altcineva a avut a shitty week just like me.

Cu ce să încep? Sezonul serialelor e mai mort decât o veveriță cu Squaids, no Supernatural, no Human Target, no House, etc Oare oamenii ăștia se gândesc că sunt oameni care trăiesc din asta? Ce altceva să fac? Watch TV? Nu mă face să borăsc, omule, nu vreau să văd manele și pseudo-vedetele autohtone. Nu de alta, dar nu pot să mă cac în fața Tembelizorului, pentru că mă dă muma afară pe geam.

Am zis OK, serialele sunt gay, să mă îndop cu PreSeasonul de League of Legends. Sunt pro, am ELO rating mare, nu dau de noobi. Fuck that! Parcă baieții de la RIOT vor să mă sodomizeze noaptea după ce adorm. Cum să dau de idioți care sunt la al doilea meci când eu am 300 de meciuri la activ? CUM!? Dacă există un Dumnezeu, și vă asigur că nu, atunci sper să vă sodomizeze el cu câteva fulgere bine plasate.

Hai să ies din LoL, și să mă delectez cu câteva filme imba. De unde? Să mă uit la New Moon? Nu, nu sunt o școlăriță virgină, udă când aude de vampiri sau de poponarul ăla de …. cum l-o chema. Să mă uit iar la Avatar? Nu, pentru că am citit eu pe un blog de preot că e BLASFEMIE și că mă pot ucide ca să ajung pe Pandora. Sau la cât de prost e. Serios, mai bine ma uit la Pocahontas. Are același mesaj moral. Ucide pe oricine care nu e la fel ca tine. DA, eu am ținut cu oamenii cu arme și roboți marfă. Nu cu indienii ăia albaștrii care aruncau cu sulițe. Srsly WTF! Sulițe?

Ok, nu seriale, nu jocuri PC, nu filme. Ce să fac altceva? Ah da, hai să pwnuim noobi în Modern Warfare 2 pe PS3. And…OH MY FUCKING GOD! PlayStation Network nu merge! Ce să fac, ce să fac? Intru pe Goagăl să vâd care-i șpârla. Sony fucked up, ceasul intern de la versiunile vechi de PS3 nu recunosc data de 29 Febr 2010, așa că au decis în unanimitate să revină la 28 Febr 2009. Fucking Great! Hai să conduc un buggy în MotorStorm pe nămol, că de! asta fac bărbații în timpul liber. De fapt, asta fac oamenii care știu să conducă. Nu folosesc un volan, ci senzorul de mișcare de la controler. Nu știu cât de bine știți voi să conduceți, dar eu nu pot. Nu am nici carnet, nici mașină și m-am lăsat de școală pe motiv că volanul ăla nu se compară cu controllerul de PS3. Aparent, nici cu ăsta nu pot să conduc o mașină.

Și cireașa de pe tort a venit vineri. Am luat ban pe Filelist. Voi vă dați seama ce înseamnă asta? E căcatul de apocalipsă!  Cum să zici că Tarantino a avut o influență majoră în Sin City? Băiete ești idiot?! Miller o să-ți extragă măduva spinării ca un Predator (absolut nici o legătură, dar evocă o imagine artistică foarte faină).

Ca să nu mai zic de tona de jocuri de PS3 care au apărut, dar din cauza crizei nu am bani să cumpăr absolut nici unul. Bad Company 2, Heavy Rain, Final Fantasy 13 (am auzit că e că-i liniar și are o poveste siropoasă, dar să fiu al fracului, are niște japonezoaice foarte bune).

2 Responses to Sindromul „How the fuck did I get here?”

  1. Radu says:

    Bad Company 2 e unul din cele mai frustrante jocuri pe care le-am jucat. Fuck it.

  2. terry. says:

    voiam sa comentez ceva, da’ am uitat. ce dracu?!

Lasă un răspuns

