Societatea voastră suge

Care societate? Aia plină de cocalari, bani mulți, mașini scumpe și tipe proaste. Aia în care trebuie sa dai șpagă la medic/polițist/taximetrist și să ai relații ca să te faci cu o slujbă bine plătită. Eu nu vreau să trăiesc în ea. Nu vreau să-mi risc sănătatea mintală încercând să mă integrez și nu vreau să-mi pătez demnitatea înotând in ea.

Vreau să fiu un internet geek, care vorbește cu ROFL, LMAO sau ZOMFG! Vreau să mă îmbrac cu bocanci negrii și pantaloni de camuflaj pentru că așa vreau eu. Chit că nu m-ar primi în armată pentru că sunt slăbănog și port ochelari (buhuhuh). Vreau să stau să mă joc pe PS3 toată ziua. Vreau să mă uit la sezoane întregi de seriale fără să mă opresc.

Asta e societatea mea. Și oricine e invitat.

Cam asta e descrierea blogului. Societatea inadaptaților. Inadaptați pentru că nu vrem să ne adaptăm, pentru că nu vrem să fim ca ei. Proști adică :D.

3 Responses to Societatea voastră suge

  1. Ovi says:

    Aha, acum inteleg titlul blogului tau. Interesant, la prima vedere credeam ca e o critica la acea majoritate incapabila se sa adapteze..

Lasă un răspuns

